"Dolor y Gloria", de Pedro Almodóvar (Espanya, 2019)
"Mula", de Clint Eastwood (EUA, 2018)
"Destroyer: Una mujer herida", de K. Kusama (2018)
"Expediente 64: Los casos del Departamento Q", de Christoffer Boe (Dinamarca, 2019)
"Un asunto de familia", d’Hirokazu Kore-eda (Japó, 2018)
"Yuli", d'Icíar Bollaín (Espanya, 2018)
"Of fathers and sons", de Talal Derki (Síria, 2018) dimecres 14
"Petra", de Jaime Rosales (Espanya, 2018)
"Clímax", de Gaspar Noé (França, 2018)
"Cold war", de Pawel Pawlikowski (Polònia, 2018)
"No dormirás", de Gustavo Hernández (Uruguai, 2018)
"El hombre que mató a Don Quijote", de Terry Gilliam (Regne Unit, 2018)
‘Isla de perros’, de Wes Anderson (EUA, 2018)
“120 pulsaciones por minuto” (França, 2017)
“Asesinato en el Orient Express”, de Kenneth Branagh (EUA, 2017)
“Jupiter’s moon” de Kornél Mundruczó
“A Ghost Story”, de David Lowery (EUA, 2017)
La comèdia 'The Disaster Artist' guanya el festival
“Detroit”, de Kathryn Bigelow (EUA, 2017)
"Estiu 1993", de Carla Simón (Espanya, 2017), la pel·lícula ha estat seleccionada pels Oscar
“Dunkerque”, de Christopher Nolan (EUA, 2017), una de les pel·lícules d'aquest estiu
“Lady Macbeth”, de William Oldroyd (2017)
És el primer llargmetratge de Carla Simón
"Yo no soy Madame Bovary", de Feng Xiaogang (Xina, 2016)
"La chica desconocida", dels germans Dardenne (Bèlgica, 2016)
"Swiss Army Man", de Daniel Scheinert i Daniel Kwansobre (2016)