![](http://www.totmataro.cat/portal/images/stories/albums/esports/16838_G.jpg)
Classificació: Santvicentí 15; CIRERA 12; Pineda i Tiana 11; JUVENTUS, Llavaneres i Calaf 10; PLA D’EN BOET 8; Vilassar de Dalt B i Sant Pol 7; Canet i Arenys de Mar 6; Cabrils 4; Premià de Dalt 3; MOLINOS, Badalona Sud i Arenys de Munt 1; Argentona 0.
CIRERA 2 - 1 Arenys de Mar
El Cirera va guanyar el seu partit a casa davant l’Arenys de Mar per 2-1 i se situa segon en la classificació. El partit va estar molt igualat i l’Arenys fins al final va plantar cara. La primera part va estar molt igualada, però el major encert de cara a porteria per part dels locals va fer encarrilar el matx amb un contundent 2-0. A la represa el Cirera es va fer més amb el domini del joc, però va fallar massa ocasions i després gairebé se li'n va el partit. A falta de quinze minuts pel final del partit els visitants van escurçar diferències i van posar la por al cos als seguidors cirerencs, tot i això l’equip va saber aguantar el marcador i fer-se amb els tres punts.
CIRERA: Palomino, Seco, Gerard, Bravo, Juan, Moerno, David, Diaz (Ito), Diaz, Raul (Valero), Mena, Xiqui (Abel).
JUVENTUS 3 - 1 Sant Pol
La Juventus continua fent un bon inici de temporada i aquesta setmana passada va guanyar el seu partit a casa contra el Sant Pol. Els visitants es van avançar en el marcador molt aviat i es van dedicar a tancar-se al darrera i a conservar el resultat, això va fer que els verds una vegada rera altra es topessin amb el mur defensiu del Sant Pol, tot i això en l’últim minut de la primera part els verds van fer l’empat. A la represa la cosa va seguir igual, el Sant Pol amb l’empat ja en tenia prou i continuava tancat al darrera esperant el final del matx. La Juventus per la seva part ho intentava un cop i un altre sense fortuna, fins que a falta d’un quart d’hora pel final van aconseguir el seu segon gol. A partir d’aquí els visitants van buscar l’empat i es van obrir, això ho van aprofitar els verds per fer el seu tercer gol, obra de Edu.
JUVENTUS: Moreno, Castañé, Marco (Martin), Alberto, Pere (Garrido), Poli (Juan Carlos), Damian, Rodri (Graupera), Juli, Edu, Marc.
PLA D’EN BOET 2 - 1 Premià de Dalt
El Pla d’en Boet continua estant fort a casa i aquest cop va guanyar de forma justa i clara al Premià de Dalt. La primera part va ser de total color groc, però la falta de punteria i la bona actuació del porter local van fer que el marcador del descans fos un escarransit 1-0. A la represa la cosa va seguir igual, i als cinc minuts de joc Palanco va fer el seu segon gol i posava el 2-0. A partir d’aquí els grocs van buscar el tercer gol per sentenciar el matx, però aquest no va arribar, i a falta de quinze minuts pel final, el Premià feia el 2-1 que posava emoció al resultat final. En aquests instants finals els visitants van buscar l’empat desesperadament, però els grocs no es van posar nerviosos i es van dedicar a mantenir la pilota allunyada de la seva àrea i a esperar el xiulet final.
PLA D’EN BOET: Miguel Angel, Cristian, Fito, Pera (Miki), Pajuelo, Manel, Castillo (Cruz), Chaco, Palanco (Pepe), Diego, Javi (Caballero).