No es va poder guanyar, però el líder invicte de Lliga Femenina 2 va haver de suar i molt per poder guanyar a Mataró. Partit molt meritori el de dissabte a càrrec de l'Advisoria Boet que va vendre caríssima la seva pell contra un Celta de Vigo que va completar al Maresme la volta perfecta, amb tots els partits guanyats. Les gallegues van anar dominant durant tot el matx però no va ser fins al final que es van poder desempallegar d'unes taronges que si mantenen el tremp d'aquesta jornada poden acabar l'any escalant posicions a la taula.
No va ser fins al darrer quart que el Celta va imposar la lògica que il·lustra la classificació. Durant els tres primers quarts les distàncies van ser mínimes i especialment il·lusionant va ser el tercer parcial, en el que les taronges van mostrar la seva millor cara. En un altre dia excepcional, com aquella qui va a l'oficina, Judy Jones va tornar a demostrar que és la meitat de l'equip amb 20 punts i 24 de valoració positiva. Per part de les gallegues Adrienne Marie Motley va ser la jugadora del partit.
El darrer quart va ser el de la realitat, amb les gallegues imposant el marge de seguretat amb el que es va acabar el partit. Tot i això el públic del Millan va saber agrair l'esforç de les jugadores amb una ovació final quasi de victòria.
ADVISORIA BOET 63 - CELTA VIGO 75
Parcials: 16-19, 16-20, 19-15, 12-21
ADVISORIA BOET: Gibert (5), Diao (7), Claret (7), Llobet (5), Ruano (4), Massuet (4), Timoner (2), Latorre (9), Jones (20).