El Platges de Mataró buscava superar el Basket Almeda i així no despenjar-se del grup capdavanter de la lliga, i el partit va començar prou bé.
En un partit eminentment defensiu, les noies d'Adrià Castejón es van imposar al primer quart per 12 a 8. Tot i això ja es veia que el partit seria molt complicat.
En el segon període l'ofensiva visitant va començar a funcionar, recuperant-se i capgirant la dinàmica del partit, dominant el marcador, que al descans seria de 23 a 28
Esforç insuficient a la segona part
A la represa, les mataronines van tornar a moure's millor en un partit amb molt pocs punts, i s'arribava al final del tercer període perdent d'un sol punt, 34 a 35, amb tot per decidir-se als últims 10 minuts.
Però a l'últim quart, l'Almeda va saber controlar millor la situació, evitant els intents de les grogues d'acabar d'aconseguir la remuntada i sumant la seva primera derrota en aquesta fase d'ascens, anotant 5 victòries i 5 derrotes a la taula.
Platges de Mataró 47 – 51 Basket Almeda
Parcials: 12-8, 11-20, 11-7 i 13-16.