L’escola bressol Anca: l'única guarderia anglesa a Mataró

Les cinc àrees que cal desenvolupar en l’ensenyament pre-escolar

  • Redacció// Foto: cedida
  • Dijous, 14 Gener 2016 16:14

Especials 2014/2015, ANCA

L’escola bressol Anca treballa des de fa més de 12 anys per la introducció de l’anglès ja en edat pre-escolar. Ho fa treballant en tots els àmbits pedagògics a partir d’aquesta llengua, que s’utilitza en les cinc àrees que es treballen, relacionades amb els cinc sentits.

1 La vista. Es treballa a partir de l’agudesa dels colors, les fitxes, les manualitats o el treball sensorial a través dels colors.

2. L’olfacte. Ja sigui a l’hora de dinar quan els infants oloren els aliments per identificar-los, com també amb exercicis d’identificació d’olors a partir, per exemple, de fruites i verdures.

3. L’oïda. En aquest aspecte és molt important la música, perquè els ajuda a captar sons que després podran reproduir o identificar.

4. El gust. També a l’hora dels àpats es treballa aquesta àrea i aquest sentit. S’identifiquen els sabors, saber distingir entre el dolç, el salat, l’amarg o l’àcid a través dels aliments que mengen.

5. El tacte. La diferenciació entre tou i dur, aspre o suau, es treballa el sentit i sempre relacionant totes les àrees amb el vocabulari i les expressions angleses.

ANCA - ESCOLA BRESSOL
c/ Crèteil, 41 - Mataró
T. 93 790 75 53 // 617 567 331