L'equip del Quadis CN Mataró de tennis taula va guanyar per 4-2 davant el CER L'Escala i es manté en el primer lloc de la Divisió d'Honor amb quatre punts d'avantatge sobre l'Irun B, que tot s'ha de dir té dos partits menys jugats i per tant podria igualar l'equip mataroní i superar-lo per l'average particular.
En el partit contra l'equip empordanès Yordi Jason Ramos va obtenir dos punts, Xavier Peral i Jordi Fradera un. Aquests dos últims jugadors van cedir davant Norbert Tauler.
Classificació: QUADIS CN MATARÓ 30 (18 jugats), Irun B 26 (en 16), Olot 22 (en 17), Burgos 20 (en 15), Errenteria 20 (en 16), Badalona 20 (en 17), Borges B 18 (en 19), CN Sabadell 16 (en 16), Torrelavega 14 (en 19), L'Escala 12 (en 17), Peñaskal 6 (en 19), Valladolid 2 (en 17).
Al Quadis li falten només quatre jornades per acabar el campionat i sembla que té molt ben encarat l'accés a la fase d'ascens, que disputen els tres primers classificats, sense comptar l'Irun B que té el primer equip a sobre i no la pot jugar.
Tots quatre partits els ha de jugar a casa. El primer el Valladolid aquest pròxim diumenge 3 de març a les 11 del matí. Després els rivals seran Olot (30 de març) Errenteria (13 d'abril) i Burgos (14 d'abril).